Шістнадцяте квітня
Класна робота
Робота над змістом твору П.Тичини «Симфонія
Сковорода»
Дати
письмово відповіді на запитання
Ø
Де перебуває Сковорода на початку І частини?
Ø З
якою метою він прийшов до Китаївської пустині?
Ø
Яким постає перед нами філософ на початку І частини?
Ø
До кого він звертається зі словами подяки і за що?
Ø
За що ченці осуджували Сковороду?
Ø
Що символізує триугол?
Ø
Які почуття передавав філософ грою на флейті?
Ø
Хто така Марія?
Ø
Що розповіла Сковороді про себе та свою сім'ю Маринка?
Ø
Які слова дівчини ніби обпалили душу філософа? Чому він так на них зреагував?
Ø
Що має на увазі Сковорода, коли говорить про два світи, один з яких вгорі, а
другий — внизу?
Ø
До яких висновків він приходить у своїх роздумах?
Ø
Які два боги боролись у душі Сковороди?
Якому
б ви віддали перемогу? Чому?
Ø
Що символізують блискака, буря та дощ?
Ø
Що запропонували Сковороді ченці з Лаври? Як він відреагував на цю пропозицію?
Ø
Чому вирішив іти на села? Які події підштовхнули до такого рішення?
Ø
Хто убив Марію і за що?
Ø
Як Сковороді вдалося уникнути смерті?
Ø
Чи змінилися погляди Сковороди і ставлення до устрою світу в кінці твору?
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
Дайте письмову відповідь на питання: „Чи може одна
людина зробити світ добрішим і щасливішим?” ( 5-7 речень)
18 квітня 20:00
Код доступу 199219
Комментариев нет:
Отправить комментарий