Симфонія Сковорода


Шістнадцяте квітня
Класна робота
 Робота над змістом твору П.Тичини «Симфонія Сковорода»
Дати письмово відповіді на запитання
Ø Де перебуває Сковорода на початку І частини?
Ø З якою метою він прийшов до Китаївської пустині?
Ø Яким постає перед нами філософ на початку І частини?
Ø До кого він звертається зі словами подяки і за що?
Ø За що ченці осуджували Сковороду?
Ø Що символізує триугол?
Ø Які почуття передавав філософ грою на флейті?
Ø Хто така Марія?
Ø Що розповіла Сковороді про себе та свою сім'ю Маринка?
Ø Які слова дівчини ніби обпалили душу філософа? Чому він так на них зреагував?
Ø Що має на увазі Сковорода, коли говорить про два світи, один з яких вгорі, а другий — внизу?
Ø До яких висновків він приходить у своїх роздумах?
Ø Які два боги боролись у душі Сковороди?
Якому б ви віддали перемогу? Чому?
Ø Що символізують блискака, буря та дощ?
Ø Що запропонували Сковороді ченці з Лаври? Як він відреагував на цю пропозицію?
Ø Чому вирішив іти на села? Які події підштовхнули до такого рішення?
Ø Хто убив Марію і за що?
Ø Як Сковороді вдалося уникнути смерті?
Ø Чи змінилися погляди Сковороди і ставлення до устрою світу в кінці твору?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Дайте письмову відповідь на питання: „Чи може одна людина зробити світ добрішим і щасливішим?” ( 5-7 речень)
https://www.youtube.com/watch?v=72r0Rokk1qI ( додаткова інформація про Г.Сковороду)
18 квітня 20:00 
Код доступу 199219





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Шановні діти! Завдання для дистанційного навчання з української мови і літератури будуть оновлюватися два рази на тиждень згідно розкладу....